sobota, 29 grudnia 2012

Ted

Film fantasty i komedia, USA, 2012

Aktorstwo 8/10
Scenariusz: 7/10
Muzyka: 3/10
Wizualność: 7/10
Czy oglądać jeszcze raz: Nie
Dobry dla dzieciaków: Nie
Dobry na randkę: Nie
Ocena: 6


Film zaczyna się akcją w roku 1985 podczas gdy nie lubiany, mały 8 - letni John dostaje na gwiazdkę misia, który mówi "Kocham cie". Gdy John i misio idą spać, mały chłopiec mówi że bardzo chciałby aby ten miś mówił i mógłby być jego najlepszym przyjacielem. Następnego ranka Bennetowie dowiadują się o magicznym misiu. Teddy staje się sławny, przez co ma wiele fanów, czasami też psychicznych... 
Gdy John ma 35 lat ma dziewczynę - Lori i nadal swojego najlepszego przyjaciela - tytułowego Teda, który pije, pali trwakę i bzyka kogo się da.
Czy mi się podobał?
Moje oczekiwania były wysokie jednak się sprawdziły. Mimo, ze sie nie uśmiałam, nawet trochę, jest bardzo dobry. Film mówi o tym jak pogodzić miłość i przyjaźń. Ted, gdy pracował w sklepie, spotkał pewną dziewczynę i mimo, że mało o niej wiemy, na koniec dowiadujemy się, że będą ze sobą długo. Zresztą tak jak John i Lori. 

Mimo, ze był bardzo źle przetłumaczony i słabo nagrany, co bardzo denerwowało, obejrzałam ten film do końca. I nie żałuję. Film może cię nauczyć, że magia może jednak istnieć. A nie tylko magia jako hm..czarodziejski pył czy spełnienie życzenia dzięki gwiazdce z nieba. Może pokazać magię miłości i przyjaźni. 
 

    

2 komentarze:

Joanna D. pisze...

Widziałam ten film! Fajny:) Bardzo ciekawy blog! Obserwuję i zapraszam do mnie:)

Paulina . pisze...

Wpadnę z checią i dziękuję ;D