czwartek, 11 października 2012

postrach nocy

yo.
komputer nie gotowy, technika xDD
taa.lubimy z titolem na fb pisać bzudry xD lol
ogłądałam wczoraj film "Postrach Nocy", 2011, Indie, USA, komedia, horror
Życie nastoletniego Charliego Brewstera (Anton Yelchin) w końcu układa się tak jak trzeba: jest popularny i umawia się z najfajniejszą dziewczyną w szkole. Problemy pojawiają się z chwilą gdy do domu obok wprowadza się Jerry (Colin Farrell) – z pozoru świetny facet, ale jest w nim coś niepokojącego i tylko Charlie zdaje się to zauważać. Pozostali - wliczając w to matkę Charliego (Toni Collette) – nie dostrzegają odmienności nowego sąsiada. Po wnikliwych obserwacjach sąsiada nastolatek dochodzi do jedynego słusznego wniosku – Jerry jest wampirem, a Charlie na własną rękę musi pozbyć się potwora żerującego w jego dzielnicy. 
To opis z filmwebu.
ja osobiście moge powiedziec, że nie chciałam oglądać że wapiry again -,- i w ogóle ale obejrzałam bo na HBO fajne filmy. I rzeczywiscie zarypisty nie wiem kiedy je`st wątek  komedii jest ale okej xD




Brak komentarzy: