sobota, 20 października 2012

odpoczywanie po długim tygodniu ♥

hej. ♥
weekend sie zaczął bardzo fajnie ;3
matma..no me gusta. nic nie rozumiem a w poniedziałek sprwdzian. bardzo miło.
uhuhuhu genialny plan na iłki no nie?(zamierzamy sbie zgrać 4 części paranolmal activity i tam obejrzeć tylko psst ;p) tylko żebyśmy pojechali na 4 dni albo i dłużej ale na pewno nie. ;( kurcze ale patrze w przód, iłki dopiero za mniej wiecej em..8 miesięcy? Jaa..to całkiem sporo..niech zlecii..♥
niedługo do warszawy na 2 dni ♥ a potem od razu (no może nie od razu ale za jakies 3-4 godziny) jade do końca tygodnia na pomorze na wszystkich świętych. ohohoho wycieczka za równe 10 dni heuheu. mam ludzi w pokoju, których lubie i szanuje więc będzie dobrze.
ojć. musze sie jeszcze nauczyć do tej olimpiady -,- ale mi sie nie chce. olimpiada jest w lis 23(?) chyba, o zdrowym żywieniu. wiecie, witaminy itp. a i jeszcze będą choroby różne typu chemofilia. Jeszcze z mojej klasy idzie monika i olga ;3 damy rade.ღ
co do mojego komputera. dysk padł i trzeba było od nowa instalować oprogramowanie ale zdjęcia zachowane.ღ jest!
dzisiaj nie ma wiktorii (moja młodsza siostra - istne zło) i wolna (no..prawie wolna) chata.
oglądałam wczoraj na tvn Troje. Film naprawde genialny i polecam jezeli jeszcze nie oglądaliście. film jest o wojnie między troją a spartą. W troji znajdziemy takich bohaterów jak parys czy hektor. za to w sparcie znajduje sie achilles.
no dobra koniec na dzisiaj
 http://bezuzyteczna.pl

Brak komentarzy: