środa, 12 września 2012

wschodzący księżyc

yo yo yo!
hej.
dzisiaj mi się śnili...złodzieje, którzy zabierali mi komputer, a ja nie mogłam zadzwonic na policje. ; o
but it was inly dream


wszystko się poukładało, jezeli chodzi o kleżanke zwykłe nieporozumienie.
dzisiaj miałam kar z polskiego z oświecenia. trzeba było napisać co sie o nim wie. Ja napisałam ramy czsasowe, znka czyli wschodzące śłońce, o wielkiej encyklopedii francuzkiej (1751-1780) twórców, co to empiryzm i racjonalizm i o rokoko ( z francuzkiego muszla)  i klasyce. To sa style w okrsie oświecenia dla niewtajemniczonych ;p na 5 minimum 2 strony czyli kartka. w 5 minut. nie zdążyłam, za mało czasu -,-

jutrro kar z mat z rzymskich liczb. może być xd

a tak, zapomniałam. zmieniłam nazwę na the rising moon, pomysł mojej kolezanki.♥ thanks for idea 

Brak komentarzy: