poniedziałek, 24 września 2012

PROM

hej
ostatnio ktoś mi powiedział, ze w kimś się zakochałam. Kurcze zatkało mnie bo podoba mi sie ktoś ZUPEŁNIE INNY. Heh. byli tacy oczywiści, jakbym im to sama powiedziała. usłyszałam to. Oczy wielkie i O CO TU  IM CHODZI? Wtf się pytam.
AA tam nie ważne niech se myślą ja swoje wiem. xd


film.
właśnie obejrzałam po raz któryś PROM, a po polsku bal maturalny. Film komediowy, USA, 2011.

opowiada głównie o novie prescott i buntowniczym jeesie Richte, jak równiez o innych parach i rozterkach miłosnych.
Trzy tygodnie przed balem maturalnym wandale niszcza dekoracje. Nova musi zaczać wszystko od początku. Dyrektor przeznacza jej do pomocy Jessiego, który nie chce jej pomóc.  Koniec konców zakochują się w sobie i jak to wyjdzie sami zobaczcie.  niby komedia, dla mnie to bardziej romans. E..co tam jeszcze podzielić się z wami... No wychodza na wierzch wszystkie sekrety podcasz najbardziej wyczekiwanej imprezy w liceum. no wiecie, jakie brele brele.

(film obejrzałam na hbo, jakby co.)


GŁOSOWANIE DO MTV EMA. [KLIK]

Brak komentarzy: