niedziela, 23 września 2012

itazura na kiss

hej.
ostatnio nie pisałam, nie wiem, nie chciało mi sie albo nie miałam weny.
ostatnio nie działo się dużo bo wciągnęła mnie manga. itazura-na-kiss-online
nawet, nawet. W poniedziałek pierwsza biologia..ech będę niewyspana pewnie, a że ide na biol chem potem, to musze się uczyć. Fajnie naprawdę. A chcemii nie rozumiem w ogóle. Więc czzemu idę na biol chem, no bo od paru lat chciałam zostać weterynarzem. Jest jeszcze technikum, ale technik weterynarii,,eee nie. Lekarz weterynaryjny..o tak. co by tu..ach musze się jeszcze nauczyć bajki krasickiego. -,- nie lubię.
niedziela, kurcze jutro poniedziałek.
Własnie  była u mnie kuzynka, na noc przyjechała. xd
muszę lecieć mama mnie gani bo komputer chodzi od rana -,-

huehue sprzatanie świata co, ja, wyprawiam??
(ja w różowych spodniach)
oj sandrusia nieładnie niałeadnie xd




film na dziś - big time rush w akcji

♥♥♥ ♫ ♫ ♫

ta, tekst zapozyczony od niekrytego, ale juz więcej nie bede xd
Film akcji, na początku komedia, potem przymula i tylko akcja. Produkcja Nicklodeon
 Opowiada on o czterech chłopcach - james, carlos, kendall, logan. Jadą oni do Londynu -
pierwszy raz w Europie. Zamierzają zagrać koncert w londynie a potem podbić całą Europe. W międzyczasie zostają wplątani w międzynarodowy spisek, gdzie bogaty zły charakter próbuje podbić cały swiat Beatellsem, który powoduje antygrawitację.(wygląda jak robak, miesci się w dłoni) Spotykają tajną agentkę, która im pomaga i jej gadajacy samochód, tez pomaga.
 W tym samym czasie Kate i jej mama spotykaja niejakiego księcia. Kate namawia mamę, by się z nim spotykała, by została arystokratką. Niestety jej plan łeb wzięły.
Wszystko skończyło się dobrze, jak w większości filmów.

Brak komentarzy: