wtorek, 25 września 2012

Hej DIPSI ♥ haha xp

hej,
dzisiaj na 7 godzinie, a raczej przed poczułam się okropnie. Czułam jak depresja ogarnia mój umysł.
    rozpadam sie na kawałki.
O co chodzi nie wiem sama, tak w końcu musiało ekspldować, bo ciągle ukrywac smutek jest cięzko.
Ale monia od raazu zaczła mnie rozśmieszac razem z olgą. Uczucie to nie powróciło

O matko, jestem psychiczna o.o
z historii, z rozbicia dzielnicowego była niezapowiedziana kartkówka. O matko, mysle, nic sie nie uczyłam, pff na 5 nie mam  co liczyć. znowu.
okazała się jak to sie mówi dziecinnie prosta i dostałam 5. Wszystkie punkty. Bez żadnego wysiłku No ok.
;D
moja siostra oglada taxi. film taki dla niewiedzacych.
moim zdaniem lepszy film o samochodach to szybcy i wsciekli każda cześć.  Serio polecam ;3

+ woda z solą..bleeee// nie polecam (xd)

na przystanku titol i artur. 
moje kochane kakało...♥.
omnomnom ;3




Brak komentarzy: