środa, 8 sierpnia 2012

zaczytana w mangach.

heloo witam.
tytuł posta mówi o jakiś mangach. Tak, czytam mangi em.. a dokładnie to 2. szczególnie jedna mi sie podoba. Jakby ktoś chciał zobaczyć tu jest link - http://centrum-mangi.pl/Exitus-Letalis/ a poradziła mi ją ola ma kolezanka.
wczorej nie pisałam bo mi sie nie chciało. Przedwczoraj tez. Miałam megalenia. Snułam sie po domu i byłam ciągle zaspana.
przedwczoraj otóż byłam u darii.
i mój genialny test (jak to mówiłam nie wiedziałam że jest taki durny) :
- no bo myslałam że pies leży bez głowy.
-.-''
wczoraj to już mówiłam snułam sie i czytałam mangi.
A także szukałam w necie o oobe. fascynujace zjawisko. a takze telekineza. AMAZING.
hm. dzisiaj odwołałam wspólny wypad do sklepu, bo nie czuje sie na siłach. Sorka daria
dzisiaj to głównie czytałam i oglądałam niekrytego.
musze wziąść sie w garść i przełamac strach ;/

a oto niektóre postacie z tej mangi co wczesniej mówiłam.










Brak komentarzy: