czwartek, 21 czerwca 2012

zakochany wilczek. ;p

hejka
napiszę tego posta i kończe oglądac film, toteż jest to "zakochany wilczek"  ;D
dzisiaj dowiedziałam się , ze dostałam 2 z pracy klasowej. -,- ale moge poprawić jutro to dostanę 5 z chemii.
nocne sms'y.. lubię to.
dzisiaj kamil naprawdę rozśmieszyłeś w kościele..jak zawsze zresztą ;PP no olga ty też. i titol tez ;pp
na szczeście jutro mamy mniej godzin ;3
mmm..spotkanie w sobote..nie moge sie doczekać. ;p
o jejkus musze jeszcze dodoac zdjęcia z wycieczki + moje fazy.
nie myslałam, ze wieści tak SZYBKO sie rozchodzą..
o muszę zobaczyc co u błekitnookiej. pisze naprawde nieźle to jej adre
http://odbiciewblekitnychoczach.blogspot.com/
 nie rozpisuję się, bo komu by sie chciało czytać cały mój dzien..bez urazy dla innych co prowadzą takie blogi.
jednak chciałabym powiedziec, że imona pisze z małej litery nie dlatego że nie mam do nich szacunku.

Brak komentarzy: