piątek, 22 czerwca 2012

so crazy day..

witam.
cóż, w tej chwili mam mętlik w głowie, ale wiem co zrobić..
mm..jutro spotkanie ;3
czuję sie zawiedziona i obrażona.
nie wiem co pisac więc dodam w moncu te upragnione zdjecia. ;>

o proszę zdjecia z Iłek <3

olgusia mi robiła to zdjątko. dziekuje ;P

taka faza ;D

huhuhu <3

hahaha ^^


nietopeżyk..


jak wszyscy poszli do sklepu tylko zostałam ja olga natalia i patrycja.

przed meczem

olga robi piekne zdjecia..

...

hahaha ;o






na huśtawkach..bo z nich sie nie wyrasta ;P 

cała grupka przed meczem.


nad zalewem sulejowskim kacper zrobił piękną budowle <3

aa taki tam moje rysunlki

a taki smok..
granie w badminkton z kacprem

huhuhu tu tez.













tutaj jak pije soczek pomarańczowy.


z patką

huehue


lololol jak spadałam z drabinki.."spadałam"

granie w bilard z olgą ;3

me guta





Brak komentarzy: