niedziela, 17 czerwca 2012

po wycieczce ,

Hej..;D
Wróciłam z Iłek i musze jeszcze zrobić cos na polski..(bu..niechemisie .)
Ale, wycieczka udana nie powiem nie. ;p
Jak przyjechalismy na miejsce to wzięłyśmy sobie pokój najdalej od pań. To nawet dobrze..bo ja i moje fazy...ehh..szkoda gadać..;p;d
poszliśmy nad zalew sulejowski.
następnego dnia do żubrów (4 godziny przez ten gorąc -,-)
a dzisiaj tez nad zalewem sulejowskim.
ale wszystko zaczynało się w nocy / rano.
chodziliśmy spac o hm..wpół do 5..
~ale jasnooo... ;D

ktos mnie dzisiaj bardzo wnerwił.

mistrzu cietej riposty? kamil bez zastanowienia!

-jak sie wyspałaś?
-dobrrze, ale rano średnio ;pp
~genialna majka

gra w bilard z Olgą <3

nocne rozmowy z moniką <3

fazy z olgą, kacprem, titolem, monika kamilem..co ja tu wymieniam! chyba  wszyscy widzieli moje fazy. ;pp

już wiem o co chodzi z "klątwą"(oglądanie w hm..rano "horroru" i teletubisi <3
~tubisiowy krem, tubisiowy krem!!!
~torebka!! hhuehue torebka!! x100
a więc o to chodzi
W pewnym domu, który teraz stoi pusty wydarzyła się tragedia. Ojciec przed popełnieniem samobójstwa zamordował swoją żonę. Ich sześcioletniego synka nigdy nie odnaleziono. Od tego czasu zły i brutalny duch matki nawiedza tą posiadłość zarażając nienawiścią i zarazą każdą żywą istotę, która przekroczy próg domostwa. Nishina Rika jest wolontariuszką, która przez przypadek odwiedza ten dom. Zauważa w nim małego chłopca, który po chwili znika. Nishina po pewnym czasie orientuje się, że historiatego domu jest prawdziwa, ponieważ przekleństwo rzucone na nią po wizycie w tym domu sprawiło, że zaczęli umierać po kolei członkowie jej rodziny. Dziewczyna musi rozwikłać sprawę i znaleźć rozwiązanie, zanim śmierć przyjdzie i po nią kończąc jej krótkie życie... 

a co do meczu..nie skomentuje lepiej.
zdjęcia dodam później.

2 komentarze:

αℓicjα ♥ pisze...

To widze że wycieczka jednym słowem się udała :]

Zapraszam do mnie an nowy post - brulionwkratke.blogspot.com

Writerka pisze...

Oglądałam kiedyś Klątwę, ale właśnie nie do końca ogarniałam, dlaczego tamta babka wszystkich zabijała. Dzięki tb wiem to i moje życie zmieniło się na lepsze! xD