niedziela, 24 czerwca 2012

ostatni weekend..a potem wakacje..czujecie?

hej
wczoraj nie dodałam bloga, bo mi mama nie pozwoliła potem wejśc na komputer. Mówiąc potem mam na mysli mój powrót do domu o hmm..to było wpół do 10.
hahaha moja młodsza siostra ogląda timon i pumba..taki serial jest na disney xd.

aaaaale sie najadłam dzisiaj są mojej babci imieniny, toteż z tego powodu, zaprosiła nas (najbliższą rodzine) do restauracji. wstałam sobie o po 10 ;p wypiłam kakało (;D) i zaraz dodam zdjęcia z wczoraj.
juz niedługo zemszcze sie na siostrez..a zemsta będzie zła...;>mhm...
weronika wczoraj ze mną na rolkach.

me..

;P

o jezu...ta wiktoriazdjęć nie umie robic, ale dodałam, bo fajne zdjęcie (nie licząc wiktorii palca)

hahaha ^^


ja i moja siostra.



weronika.


wiki i werka..

ja na szkolnej.

w okularach weroniki ;3

cienie ;3



Piosenka ?
marilyn manso - taineted love

Brak komentarzy: