niedziela, 10 czerwca 2012

mmm..co z tym telefonem ?

czesc.
wróciłam z Kościoła, a było bardzo mało ludzi, totez msza nie była długa - tylko 55 minut.
ogladam własnie kwejka i besty.
O, wczoraj ogladałm genialny serial - "Gra o tron". Cudowny serial na HBO.
A wcześniej...jak sie kąpałam to telefon mi wpadł do wody..;/ nie działał, ale szybko go wysuszyłam (wytarłam recznikiem) baterie i w ogóle. Ale to nic nie dało, to go położyłam na grzejniku...jeszcze do dziś tam jest...boję sie zobaczyc... xD
a już w piątek jedziemy do Iłek ! Już się nie moge doczekac ;DD
Moja mam ogląda z siostrą Program ochrony księżniczek -,- dobrze że mam komputer ;PP
nawet mi sie nie che myslec o szkole..;/ ale przynajmniej w poniedziałki są Pamiętniki Wampirów i Gra o Tron.;D
Genialne seriale. Tylko je ogladam, żadne inne.
Własnie sciagnęłam The anventures, jack and jill, street dance, iron man I i II...;D zabieramy się za dalsze ściaganie filmów ! ;D

Piosenka ?
Bad Meets Evil - Welcome 2 Hell

2 komentarze:

Writerka pisze...

Gra o Tron, Iron Man... Lubię to!
Mi też kiedyś wpadł telefon do wanny - po dniu leżenia na kaloryferze działał normalnie, więc twojemu tez nie powinno się nic stać

Paulina . pisze...

xD widze, że wiele nas łączy ;PP