środa, 6 czerwca 2012

Dzień Slayera, Światowy Dzień Pocałunku

hejj ;D
ojej, ale mnie nogi bolą ;<
byłam własnie w kościele z moniką  i patrycją 
jak jechałam z powrotem to w szymanowie widziałam sliczniutką małą sarenkę ;3
mmm..ale jestem niewyspana ...ale na szczeście juz koniec (weeee..!) i 4 dni wolnego ;3 kocham to.
w ogóle miała byc dzisiaj kar z fizy, ale nie było ;3 i doprz.
ooo..dzisiaj na plastyce - monika, titol, olga - super. zdjęcia mam...ale na telefonie -,- a usb ...kurcze nie wiem co sie stało z nim..ehh nieważne.
mmm..granie na gitarze patrycji
-Czyż nie gram pięknie ?
;DD
ola + ninja = jogging ;DD
aha, no i najważniejsze - zostało 12 dni chodzonych    ale zleciało ;3
dzisiejsza świetlica (kamil+ titol) niezapomniana ;PP
Rożek Algida Straciatella..me guta
mhm..weronika, kamila szykujcie sie w piątek xd
powrotu do zdrowia dariałke ;*
 mm..jadłabym <3

rysowałam monikę (ta emo ;P ) a monika mnie (kotka;D) 
titola rysowała olga (ta z tyłu), a olge titol (ta koło kotki ;DD)Zdjęcie fotorelacji 
Piosenka ?
Missy Elliot - Pass that Dutch

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

^_^

Anonimowy pisze...

Paulina cudowna kocica z ciebie, jesteś taaaka fajna i ładna ;******

Paulina . pisze...

dzękuje

Paulina . pisze...

dzięki.