czwartek, 7 czerwca 2012

Dzień Chemika

hej.
dopiero co wstałam, i czuję sie niesamowicie - w końcu sie wyspałam ;PP
Właśnie oglądałam serial Drake & Josh'a z 2004 roku. Całkiem niezły, nie powiem.
Cóż, jak na razie to tylko zjadłam sniadanie, to może potem jeszcze coś dodam. ;D
Już wróciłam z Kościoła, ale zdążyłam tylko na procesję, bo oczywiście mama powiedziała, ze msza zaczyna się o 12. -,-
Spotkanie z olgą, obczajanie kolesia w koszulce z napisem grube lolo i "dziuni" ;PP
Niedługo jadę do dziadka do szpitala ;((
A potem do babci i dziadka ze strony mamy ;p
Juz jestem. ;D Było fajnie. Natalka dawała czadu xd nizła jest ;PP
Dariałke jade jutro do ciebie laska !! Boże, ale się cieszę, nie mogłam sie doczekać.. :,)
Kurcze, maja przepraszam za błędne informacje :/
a teraz zdjęcie (mówiłam kinga ze coś wykombinuje ;PP)

Z wycieczki trzydniowej. Z Igusią przed McDonaldem ;*

Z Titolkiem ;PP w szkole .
ahh te fazy <3

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Super blog.
Odwiedź czasem naszego http://twofriends-onelife.blogspot.com/

Paulina . pisze...

jasne dzieki