poniedziałek, 25 czerwca 2012

zdjęcia z przed Kościła.

hejkaa.
wiem, wczoraj tez dostałam karę i nie mogłam wejść na kompa. ale zdjęcia z wczoraj dodam teraz.
ale najpierw wczorajszy dzień:
no to wczoraj prawie zaspałam na autobus, jednakże dzisiaj wstałąm wcześniej. ;P
na Dzień z wychowawcą jedziemy na ogniskoo. ;3
byłam wczoraj w kościele a proboszcz znowu kazanie wyprawił, że nie stoimy/ jestesmy w koscilele tylko na zewnątrz i pan jezus wszystko widzi. oczywiscie 'obronczyni' wzięła sprawy w swoje ręce. ;P
dastin i hubi na matmie.;D

titol i jacek na hustawkach

na placu w Ujeździe (moniczke kocha aparat;3)

radek a tam z boku widac titola bujajacego sie ;o

hehehe^^


a teraz dzien dzisiaejszy.
jutro dzien sportu, a pojutrze dzien z wychowawcą. xd
mm..oduniezależniłam sie od kakaa. ale to sie dziwnie pisze..;o



dzieło moje i kacpra. pikaczu.

przed kościołem.

tu tez.




titol bardzo chciał żebym wstawiła ;d

z zaskoczenia.zd




buty (napisałam tak jakbyście nie wiedzieli xd)

titol buzy



z zaskoczenia



jak jechałam z powrotem do domu z titolem.

brr...zimno było.

i titol.


hahaha xd






Brak komentarzy: